2013年5月15日 星期三

再見智慧齒

今日陽光普照,但係美好媽媽嘅心情就有如行雷閃電咁惡劣,皆因今日終於要面對本人最怕同最唔想見嘅人…牙醫先生!約咗差不多成個月,今日終於等到了,因為陪咗我十幾年嘅其中一隻智慧齒蛀咗,唔剝都唔得。其實內心覺得剝完就一了百了,但係一諗起嗰D手術刀聲、電鑽聲…真係打冷鎮。上午11:30前到咗醫生度,個心跳到數唔到1分鐘跳咗幾多吓了,一叫我名真係面都青埋架,瞓上手術床同醫生傾咗幾句後就即時被處決了!先麻醉後、就見醫生攞起手術刀action了,先要鑽走蛀咗嘅部份,切開牙肉再扯吓拔吓…我猛咁右手捉住左手忍住頂住,攪咗成半個鐘終於將隻百厭打橫生嘅智慧齒拔咗出嚟了,成吋咁長,超級大隻呀!成個口腔都充滿血腥味,仲要等醫生幫我縫針,成個過程都用咗差不多45分鐘架,咁就盛惠$1800大元,其實全行佢已經萛好平了。而家塊面又腫又痛,真係咩心情都無晒了!下星期仲要返去拆線,不過諗起日後唔駛食嘢又驚積咗嘢落去隻牙仔度,一勞永逸都應該係件好事。醫生仲寫咗4日假期比我休息,梗係啦!又紅又腫又講唔到嘢點返工呀!不過只可以休息三天~星期六要開工大吉啦!

沒有留言:

張貼留言